Klachten

Kwaliteit loopt als een rode draad door het productaanbod en de dienstverlening van Vodatent. Vodatent is continu bezig met controleren van het productaanbod en het verbeteren van de dienstverlening op het park als de reisspecialisten op ons hoofdkantoor. Met de feedback van onze gasten middels onze enquêtesysteem en de input van de camping zorgt dat wij continu bezig zijn met dit proces.

Service en gemak

Onze reisspecialisten helpen je graag. Met onze ruime openingstijden (dagelijks van 09.00 uur tot 17.00 uur per telefoon, e-mail, chat en WhatsApp) staan we voor je klaar voor vragen of telefonisch boekingen. Wil je graag spreken met één van onze reisspecialisten? Neem gerust contact met ons op!

Klachtenprocedure

Mocht er onverhoopt ondanks de zorg en inspanningen van Vodatent toch iets niet naar wens zijn geweest tijdens het boeken of tijdens jouw vakantie? Dan kun je er voor kiezen om een klacht in te dienen. Dan zoeken we samen naar een oplossing. Wij streven ernaar om dit tijdens het verblijf al te doen. Wij vragen je dan ook om onderstaande klachtenprocedure te volgen.

Stap 1

Kom je tijdens jouw verblijf in één van onze safaritenten iets tegen wat voor verbetering vatbaar is? Neem dan direct contact op met de desbetreffende beheerder en/of receptie van de camping, zodat de mogelijkheid wordt geboden om de klacht ter plaatse op te lossen.

Indien de geconstateerde klacht niet ter plaatse met de beheerder/receptie van de camping kan worden opgelost dan kun je contact opnemen met het hoofdkantoor van Vodatent. Mochten wij de klacht ter plaatse niet kunnen oplossen dan kunt je jouw klacht kenbaar maken middels het klachtenformulier.

Stap 2

Indien de klacht ondanks de inspanningen van de beheerder niet naar tevredenheid is opgelost, dan kun je tot uiterlijk één maand na vertrek van het park van jouw verblijf jouw klacht schriftelijk indienen per post of e-mail o.v.v. boekingsnummer, NAW-gegevens, datum verblijf en parknaam. Wanneer je een klacht wilt indienen, vragen wij ook altijd foto’s van de klacht toe te voegen, omdat wij niet lokaal aanwezig zijn en op deze manier de situatie beter kunnen beoordelen. Jouw klacht wordt altijd met de grootste zorg behandeld en je ontvangt na ontvangst een ontvangstbevestiging. Wij geven uiterlijk 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een reactie.

Contactgegevens
Vodatent
Afdeling gastenservice
Molendijk 41
3265 AB Piershil
+31 (0)186 820 996
info@vodatent.com